Ik heb een klacht, wat nu?

Ik heb een klacht, wat nu?

Bekijk de veelgestelde vragen, wellicht staat er een oplossing voor u klaar. Wilt u toch een klacht indienen, laat deze dan achter in onderstaande formulier. Wij doen ons uiterste best om binnen 3 werkdagen antwoord te geven.

Bent u al klant?

Liever niet digitaal? Stuur uw klacht op naar:

Energy 4 All
Energy 4 All is een handelsnaam van Innova Energie B.V.
Oude Middenweg 85, 2491 AC Den Haag

Geschillen
Bent u niet tevreden over de wijze waarop Energy 4 All uw klacht heeft afgehandeld, dan kunt u een externe onafhankelijke geschillencommissie inschakelen. Wij zijn aangesloten bij de Geschillencommissie Energie, geschillencommissie Energie Prijsplafond en de Geschillencommissie Energie Zakelijk. De Geschillencommissie doet een voor beide partijen bindende uitspraak. U kunt meer informatie krijgen via:

www.degeschillencommissie.nl of via 070 – 310 53 10 (uw gebruikelijke belkosten)